نیکونیکو، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

iranian modeling

تولد 4 سالگی نیکو

1392/12/15 21:57
نویسنده : نازنین
2,412 بازدید
اشتراک گذاری

نیکو جونم،تولدت مبارک عشقم...قلب

برات بهترین هارو آرزو میکنم گلم.امیدوارم که تو زندگیت به بزرگترین موفقیت ها برسی و همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه.

امسال واست دوتا تولدت گرفتیم،یعنی بعداز ظهر تو کلاستون گرفتیم و به اصرار خودت کیک دورا واست سفارش دادیم و شب هم یه جشن کوچولوی خانوادگی گرفتیم که حدودا نزدیک به ٣٠ نفر بودیم.

خلاصه خیلی خوش گذشت.تو انقدر ذوق میکردی که حد نداشت و بیشتر از همه به کیک دورات ذوق میکردی.لبخند

قربونت برم من...قلب

اینم چندتا از عکسای تولدت...

 

 

این کیک دوراست که برای کلاست گرفته بودیم...لبخند

 

 

 

اینم شما به همراه دوستانت...لبخند

 

 

 

اینجاهم که داری شمعتو فوت میکنی...لبخند

 

 

 

و این هم فوت کردن شمع به روش دسته جمعی...خنده

 

 

 

کیک تولد کلبه که برای مهمونی شب سفارش داده بودیم...لبخند

 

 

 

و آخرین عکس...لبخند

 

 

 

اینم از کارت تشکر که به همه همکلاسی ها و مهمونا دادیم و خودم برات درستش کردم.

لبخند

 

 

عاشقتم من جوجه کوچولو.ماچ

 

 

پسندها (3)

نظرات (17)

❤طراح دردونـــه تـــم ❤
15 اسفند 92 21:28
سلام به شما دوست خوبم ني ني نازي داري دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم الان دیگه قالب وبلاگ با عکس نی نی های مامانای مهربون مد شده پس با عکس نیکو جون قالب وبلاگ سفارش بدید .... سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com
مامی آرشیدا
15 اسفند 92 22:02
عزییییزدل نیکوی نازم تولدت بایه عالمه آرزوهای قشنگ مبارک باشهکیکهای تولدت همه خوشگل بودن خیلی خوشگلالهی همیشه درکنارخواهرعزیزومامان وباباروزهای زیبایی داشته باشی
نازنین
پاسخ
مرسی خاله جون. ممنونم از لطفتون. ماهم برای شما بهترین هارو آرزو میکنیم.
مامان محیا
16 اسفند 92 22:41
تولد تولد تولدت مبارک عزیز خاله هزار ماشالله نازنین جون یه پا هنر مندی خیلی کارت تشکر قشنگ شده
نازنین
پاسخ
مرسی از لطفتون خاله جون. ممنونم.
مریم مامان شاینا
17 اسفند 92 16:50
تولدت مبارک عزییییییییییییییییزم
نازنین
پاسخ
مرسییییی خاله جون.
مامان ارمیا و ایلمان
19 اسفند 92 11:33
تولدت مبارک گلم. ایشالله همیشه دلتون شاد شاد باشه.
نازنین
پاسخ
مرسی که تبریک گفتین خاله جون. ما هم برای شما بهترین هارو آرزو میکنیم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 اسفند 92 13:20
همه چیز قشنگ و زیبا بود تولدت مبارک عزیز دلم
نازنین
پاسخ
مرسی از لطفتون خاله جون. ممنونم.
مامان اریا
21 اسفند 92 10:30
سلام وای نیکو جون چون چقدر ناز شده خیلی عاشقشم امیدوارم تولد 120 سالگیش رو جشن بگیرید تولدت مبارک نیکوی عزیز
نازنین
پاسخ
سلاااام... مرسی از نگاه پر مهرتون. ممنونم.
هستی و داداشش هیربد
25 اسفند 92 16:11
سلامممممممممم مبارکههههههه تولد 4سالگی ایشالله 1000ساله شی چه عکسای قشنگی چه کیکای خشگلی ایشالله لبت همیشه خندون باشه ازطرف من کلی بوسش کنین عیدتونم پیشاپیش مبارک راستی خیلی وقت بودنبودین هاااااااا
نازنین
پاسخ
سلام عزیزم... مرسی از لطفت. چشم حتما،شمام حتما هیربد جون رو ببوسش. عید شماهم پیشاپیش مبارک. پس حتما میام پیشتون.
مامان آروین-مریم
27 اسفند 92 15:39
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی ، چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم ! چهارشنبه سوریت مبارک
نازنین
پاسخ
مرسییییی... همچنین.
مامان محیا
28 اسفند 92 20:18
کاش تقویم ما ادما یه جور دیگه بود عیدمون رنگ قرمز ماهی وسبزی سبزه نبود خونه تکونی ولباس جدید نبود عیدمون لحظه ای بود که می تونستیم دل بشکنیم اما نشکستیم عروسیمون لحظه ی پیوند عقل ودلمون بود تولدمون به دنیا اومدن انسانیتمون بود مرگمون پایان یه قصه ی حماسی بود نه یه داستان غم انگیز تکراری دلم یه تقویم بدون تاریخ شمسی وقمری ومیلادی می خواد عیدتون مبارک
نازنین
پاسخ
مرسی از کامنت زیباتون. عید شماهم مبارک.
نیلوفر/ مامانه روژینا
29 اسفند 92 4:06
تولد تولد تولدت مبارک نیکو جونم. امیدوارم که 120 ساله بشی. چه کیکی دورای قشنگی. فکر کنم خوشمزه هم بوده. کارت تشکر هم خیلی خیلی زیباست دسته نازنین جونم درد نکنه
نازنین
پاسخ
مرسی خاله جون. ممنونم با چشمای قشنگتون میبینید.
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 فروردین 93 8:22
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمتون داشته باشی
نازنین
پاسخ
مرسی از کامنت قشنگتون. امیدوارم شما هم سال خیلی خوبی داشته باشید.
نفس
3 فروردین 93 18:30
سلام نازنين جون شرمنده من بعد يه مدت اومدم تو وبلاگت تازه فهميدم كه تولد نيكو جون بوده،مبارك باشه ،اميدوارم هر جا كه هست سالم و خوشبخت باشه،ببوسش از طرف من
نازنین
پاسخ
سلام عزیزم.نه خواهش میکنم. مرسیییییییی...
نفس
3 فروردین 93 18:40
وااااااااااااااااي اين دختر هر روز داره خوشگل تر ميشه حتما بايد از طرف من ببوسيش،نبوسيش نميبخشمتا نازنين
نازنین
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم. چشم حتما.
مامان حسام كوچولو
5 فروردین 93 14:29
*** سال یک هزار و سیصد و نود و سه مبارکــــ باد *** این عید پر از عطر دل انگیز خـــداست سرشار ترین آینه ی خــــاطره هاست نوروز خوشت همیشه رنگین با عـشق آراسـته با دلی که همراه خـــــداست.
نازنین
پاسخ
مرسی از کامنت زیباتون. سال نو شما هم مبارک.
سپیده
15 اردیبهشت 93 0:09
امیرمحمد
16 خرداد 93 22:53
تولدت مبارک اگر به وبلاگم سر زدید حتما داخل آرشیو مطالب رو نگاه کنید
نازنین
پاسخ
مرسی... چشم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به iranian modeling می باشد