نیکونیکو، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

iranian modeling

اولین عکس از نیکو

1392/9/28 13:10
نویسنده : نازنین
1,642 بازدید
اشتراک گذاری

نیکو جونم این یکی از اولین عکس هایی که ازت گرفتیم.این عکس رو وقتی از بیمارستان مرخص شدی و اومدی خونه سمیرا ازت گرفت.قلب

 

 

تو حتی از عروسک هم کوچولوتر بودی عشق من.ماچ

 

 

ببین چقدر ناز خوابیدی.موقعی که نوزاد بودی خیلی آروم و ساکت بودی.قلب

 

تو این دوتا عکس با کلی زحمت پستونک رو تو دهنت نگه داشتیم تا بتونیم چندتا عکس با پستونک ازت بگیریم.آخه تو اصلا پستونک رو دوست نداشتی.

 

اینجا درست روز یک ماهگیته عزیزم.قلب

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

asal
6 خرداد 92 17:26
سلام دوست گلم من عسل هستم 12 سالمه شما وبلاگ خوبی دارید من 3 تا وبلاگ دارم خوشحال میشم بهم سر بزنید و لینکم کنید و من هر روز وبمو اپ میکنم بهم سر بزنید اگه به این وبلاگی که ادسشو میدم برید ادرس وبلاگ های دیگم رو تو پست ثابت نوشته فقط اگه رفتید نظر بدید ممنون میشم تورو خدا بیاید منتظرم ادرس :www.asaljj.niniweblog.com
مامان آروین
6 خرداد 92 17:34
سلام عزیزم وبلاگ جدید مبارکه
همه عکسا رو دیدم خدا حفظش کنه


مرسی مامان اروین.انشاال.. خدا آروین جون رو هم برای شما نگهش داره.
مادر آتیلا
28 تیر 92 11:40
جونم...................چه نی نی نازی......


مرسی مامان آتیلا جون نظر لطفتونه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به iranian modeling می باشد