نیکونیکو، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

iranian modeling

تولد 5سالگی نیکو و کلی عکس جدید

1394/2/27 19:05
نویسنده : نازنین
2,645 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تک تک دوستای گلم...

 

 

این سری با عکسای تولد نیکو و کلی عکسای جدید اومدیم پیشتون.محبت

 

 

خیلی از دوستان آدرس پیج اینستاگرام نیکو رو خواسته بودن.آدرس پیج

 

ما: iran_fashionkid@ 

 

 

با نیکو جون رفتیم بیرون و چندتا عکس خوشگل گرفتیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و اینم از عکسای تولد که کلی به نیکو خوش گذشت.آرام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انشاا.. تولد صدسالگیش.محبت

نظرات (24)

سوسن . س
27 اردیبهشت 94 20:01
سلام ان شاالله
میترا
28 اردیبهشت 94 17:27
سلام شما عکاس هستید ؟ عکسها خیلی عالی هستند؟
نازنین
پاسخ
سلام،بله. ممنونم شما خیلی لطف دارین.
ĸoѕαr
28 اردیبهشت 94 21:06
تولدت مبارک !!!!!!
نازنین
پاسخ
مرسی
مامان الهام
30 اردیبهشت 94 2:11
سلام مرسی که بهمون سر زدین عکسهاتون عالیه
نازنین
پاسخ
سلام به شما... خواهش میکنم. ممنون.
مامانی و بابایی
30 اردیبهشت 94 7:47
عکساتون خیلی نازه منتظر عکسای جدیدتون هستم
نازنین
پاسخ
مرسی از لطف شما. انشاا.. به زودی.
مامان مریم
30 اردیبهشت 94 12:23
اين مانكنه يا نيكويه ماشالله
نازنین
پاسخ
مرسی.
ترانه
30 اردیبهشت 94 20:47
مامانی
31 اردیبهشت 94 10:48
تولدت مبارک گلم
نازنین
پاسخ
مرسی از لطف شما.
رویا
1 خرداد 94 20:02
تولدت مبارک گل خانوم .. اینستگرام فالوو شدی
نازنین
پاسخ
مرسی از لطف شما. ممنونم.
مامانه ملیکا و محمد اریان
2 خرداد 94 15:52
سلام عزیزم عکس ها فوق العاده هست و دختر نازتون خیلی زیبا خدا حفظش کنه از عکس هاتون ایده گرفتم
نازنین
پاسخ
سلام به شما... مرسی از نگاه پرمهرتون. خیلی هم خوب.
mamani
5 خرداد 94 0:03
ماشالا به این دختر ناز و خوشگل ایشالا به درجات عالی برسه . عروسیش رو ببینی..
نازنین
پاسخ
منونم از شما. مرسی از نگاه پرمهرتون.
مامان خدیجه
5 خرداد 94 13:46
ماشالله به این دختر خوشتیپ
نازنین
پاسخ
مرسی از شما.
nilia
5 خرداد 94 22:53
سلام دوست عزیز نی نی وبلاگیم میشه به من در جشنواره نی نی طبیعت رای بدی لطفا عدد 1 رو به 1000891010 اس ام اس کن مرسی دوست خوبم
خاله مهتاب
7 خرداد 94 17:08
عزیزم بهت تبریک میگم، خیلی هنرمندی...عکسها خیلی قشنگن، البته نا گفته نماند مدلت هم خیلی جیگیره و پایه ی عکاسیه..جون میده واسه مدلینگ شدن..
نازنین
پاسخ
مرسی از نگاه پرمهر شما. با چشمای قشنگتون میبینید. ممنونم.
عمه جون
9 خرداد 94 12:18
ُُُُُُُُُُُُُُُُسلام دوست خوبم امید وارم حال نی نیت هم خوب باشه ما یه کوچولو داریم که به رای تو نیاز داره خواهش می کنم تورو خدا به خاطر نی نی کوچولو یه خودت هم که شده به نی نی ما رای بده توروخدا برای رای دادن به ما کد 171 رو به شماره 1000891010 بفرست تورو به خدا اگه بدی ایشالا نی نیت سالم باشه اگه نتونستی به آشناهات بگو ممنون
نازنین
پاسخ
من رای دادم بهشون. موفق باشید.
سارا
11 خرداد 94 17:10
سلام نازنین جون میشه تند تند از این عکس ها از نیکو جون بگیری و بزاری توی وبلاگش. اخه من این عکس هایی که میگیرین خیلی دوست دارم واقعا قشنگه.
نازنین
پاسخ
سلام به شما. چشم حتما. مرسی از لطفتون.
بابا و مامان
12 خرداد 94 12:12
سلام واقعن دختر خوشگل و خوشتیپی دارین ... راستی من تو جشنواره شرکت کردم اگه دوستداشتین عدد 226 را به 1000891010 پیامک کنید...
نازنین
پاسخ
مرسی لطف دارین.
گلناز
22 خرداد 94 19:42
بووووووووووووووووووووس 😍😍😍😍😍😍😍😗😗😗😗😗😗😗😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚 عاشقتم نیکو خانوم گل تولدت مبارک
نازنین
پاسخ
مرسی از لطف شما. ممنون.
مامان سمیه
23 خرداد 94 19:37
سلام نازنین خانووم ....شما 1 عکاس خوب هستید....آفرین بر شما خواهران خوب ایران زمین می خوام امروز لینکتان کنم..... به وبلاگ نی نی من هم سر بزنید.... فاطمه زهرا جونیییی
نازنین
پاسخ
سلام به شما... مرسی از نگاه پرمهرتون. منم لینکتون کردم. چشم حتما.
مامان سمیه
23 خرداد 94 19:39
عالی بود.... به ما هم سر بزنید
نازنین
پاسخ
ممنونم. چشم حتما.
melika
30 خرداد 94 12:26
سلام .. وبتون عالیه ... خوش حال می شوم به وب من هم سر بزنید ... اگه لینکمون کنید گه چه بهتر
نازنین
پاسخ
سلام به شما... ممنونم لطف دارید. چشم لینکتون کردم.
turaj-elham
8 تیر 94 22:09
همیشه و در همه لحظات یادم باشد حرفی نزنم به کسی بر بخورد نگاهی نکنم دل کسی بلرزد خطی ننویسم آزار دهد کسی را که تنها دل من ؛ دل نیست ... ... نازنین عزیز ممنون که به وبلاگ ما سر زدی نیکوی خوشگل و دوست داشتنی . خیلی ماهی عکس های خوب و زیبایی داری خدا این خوشگلی را برای تو و خانوادت افزون کنه ماشاالله داری گلم
نازنین
پاسخ
خواهش میکنم دوست عزیز. سپاس از لطفتون.
نیکو
12 تیر 94 12:10
ماشالله به این مدل جذاب و زیبا من و این خوشگل خانوم هم اسمیم وکلی از دیدنش خوشحال شدم زنده باشی عروسک خانوم
نازنین
پاسخ
ممننونم از نگاه پرمهرتون. چه عالی.
مامان سمیه
17 تیر 94 4:33
سلام دوستم... خوبی؟؟؟ کجایی؟؟ کم پیدایی؟؟؟؟!
نازنین
پاسخ
سلام به شما دوست عزیز... انشاا.. امروز پست جدیدمون رو میزارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به iranian modeling می باشد