نیکونیکو، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

iranian modeling

new pictiures

1394/4/16 20:03
نویسنده : نازنین
1,709 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تک تک دوستای گلم...

 

 

همچنان ممنونم از لطف و محبت تک تکتون.محبت

   

 

خیلی از شما عزیزان به من میگید که عکسای جدید از نیکو بزارم و

این لطف شمارو نشون میده،منم سعی میکنم که زودتر آپ کنم.محبت

 

 

من و نیکو دوستای خیلی خوبی داریم که به وجودشون افتخار میکنیم.هم در اینجا و هم در

اینستاگرام.

 

 

خیلی از هنرمندای عزیز کشورمون به نیکو لطف دارن و عکساش رو لایک میکنن که عکساش

رو میزارم واستون.

 

 

راستی نیکو جونم تو این مدت هم پیشنهاد بازیگری داشته،هم پیشنهاد برای مدلینگ واسه

برندهای لباس که عکساش رو در ادامه گذاشتم.آرام

 

 

 

 

حالا دیگه بریم سراغ عکسا:

 

 

 

 

این بولیز خوشگل هم سوغاته ترکیه ست از طرف نسرین جونآرام

 

 

 

 

این هم تبلیغ پیج اینستاگراممون:

 

 

 

 

عشق من محبت

 

 

 

 

 

 

 

(آقای بیژن بنفشه خواه)

 

 

 

 

(خانم شبنم فرشادجو)

 

 

 

 

 

(خانم شراره دولت آبادی)

 

 

 

 

 

(آقای فرشید نوابی)

 

 

 

 

 

 

و این هم دوتا پیشنهاد خوب برای نیکو،اما چون ما ساکن تهران نیستیم یکم سخته واسمون.

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس نیکو در پیج مدلینگ ایرانی

 

 

 

 

و در آخر میخوام این پست رو با عکسی از سهراب سپهری عزیز تموم کنم.شاعری که به

عقیده من هیچ مثل و مانندی نداشته و نخواهد داشت.

 

 

به معنی متنی که کنار عکسش نوشتم و بیتی از اشعار خود سهراب سپهریه دقت

کنید،خیلی فوق العادست.

 

 

دلم نیومد واستون نزارم.آرام

 

 

 

 

 

یا علی

 

 

پسندها (8)

نظرات (12)

مامان سمیه
20 تیر 94 3:37
سلااااام نازنین جون... خودت و آبجی گلت خوبید؟ تبریک میگم بخاطر پیشنهادایی که به نیکو جون شده.... اما یکم باید مراقب باشید به ما هم سر بزنید گلم خوشحال میشیم... فعلا بای
نازنین
پاسخ
سلام به شما... ممنونم از لطفتون. سلامت باشید دوست عزیز. چشم حتما.
ساسان اس ام اس
20 تیر 94 17:17
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
donya
21 تیر 94 0:00
salam nazanin joon. kheyli khoobe k pishnahade bazigari dadan age betoonin ghabool konin k dge ali mishe vali khob b har hal bayad ba sharayetetoon joor bashe. axaye jadide nikoo kheyli khoshkel boodan.jaye man beboosin nikoo khanoome khoshkelo. faghat man ye khahesh daram azatoon;oonam ine k lotfan zood zood up konin. manam up kardam azizam khoshhal misham behem sar bezani azizam. arezooye movafaghiat daram baratoon
نازنین
پاسخ
سلام... مرسی از لطف شما دوست عزیز. چشم حتما.انشاا.. به زودی عکسای جدید نیکو رو میزارم. حتما...
دنیا
21 تیر 94 0:03
rasti yadam raft begam. manam ba to darbareye sohrab sepehrie aziz ham aghidam.vaghean hich nemooneyi nadare. man kheyli azsher ha va gofte hasho khoondam va vaghean harf b harfe goftehash manie zendegi mide. khoshhalam k to ham in aghidaro dari
نازنین
پاسخ
منم خوشحالم که هم عقیده هستیم.
دنیا
28 تیر 94 16:18
سلام عزیزم. پیج اینستاتونو فالو کردم
نازنین
پاسخ
سلام. ممنونم عزیزم ولی حتما خبر بده که منم فالو بک کنم چون تعداد فالوورها زیاده متوجه نمیشم.
donya
1 مرداد 94 10:21
نازنین جون تو که منو فالو نکردی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
نازنین
پاسخ
عزیزم چون تعداد فالو کنده ها بالاست متاسفانه من متوجه حضور شما نمیشم. حتما زیر آخرین عکسی که از نیکو گذاشتم کامنت بزار تا من فالوت کنم.
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 2:37
. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ سلام دوست جونم وبلاگت عالیه عزیزم بازم مثل همیشه مزاحمت شدم که بگم آپــــــــــــــــم دوست داشتی بیا و برام نظر بده عزیزم منتظرت هستم عزیزم
مامان مهدیه
7 مرداد 94 18:05
انشالله موفق باشید عزیزم
نازنین
پاسخ
سلامت باشید.
شیدا
11 مرداد 94 15:36
سلام..تولد 5 سالگی نیکو جون با تاخیرمبارک...همونطور که خودتون گفتین انشا.. تولد صد سالگیش..عکسهاتون بسیار عالی بود...خدا حفظش کنه.. امروز تصادفی یه چیزی دیدم من هیچی نمیگم شما خودتون بی زحمت یه سر بزنین.. wisgoon.com/Fatiiigol/ حتی به نظر من اون دختر کوچولویی که این خانم تو پستاشون گذاشتن رو هم یه جایی دیدم اما یادم نمیاد کجا... با آرزوی بهترین ها برای شما و نیکوی عزیزم
نازنین
پاسخ
سلام به شما... ممنونم از لطفتون. خیلی ممنونم از اطلاع رسانیتون. والا این الان چندمین موردیه که دارم میبینم متاسفانه.عکس نیکو رو به اسم های مختلف میزارن تو پیجشون و کلی چرندیات مینویسن.
خاله مهتاب
14 مرداد 94 14:02
عکسها مثل همیشه زیبا و عاااالی... افرین به نیکو جون و ابجی جونش...
نازنین
پاسخ
مرسی از لطفتون.
darya
20 مرداد 94 13:47
وبت توپه .. به منم سر بزن ...
نیلوفر
12 شهریور 94 10:52
خیلییی عکساش قشنگنننننن موسویه الکی که نییییییییست ما یه همچین خاندان خوشتیپی هستییم
نازنین
پاسخ
ممنونم عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به iranian modeling می باشد