نیکونیکو، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

iranian modeling

وپنج ماهگی نیکو

1392/9/30 0:28
نویسنده : نازنین
1,074 بازدید
اشتراک گذاری

من این ابر بی باران را دوست دارم ، من این کویر خشک و بی جان را دوست دارم، این شاخه خشکیده و بی گل را دوست دارم ، من اینجا و آنجا همه جا را با تو دوست دارم....

 

 

 

 

 

 

چه بگویم از دلم ، چه بگویم از این روزها ، هر چه بگویم ، این تکرار لحظه های با تو بودن را دوست دارم...

 

 

 

 

 

میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند،مثل یک گل به پاکی چشمهایت،به وسعت دنیای بی همتایت...

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
7 خرداد 92 16:27
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
رویا مامان باران
8 خرداد 92 15:54
چه خواهر مهربونی هستی عزیزم

وبلاگت خیلی قشنگه

لینکت کردم عزیزم




مرسی نظر لطفتونه.خیلی خیلی ممنون که مارو لینک کردین ولی راستش چون من تازه واردم نمیدونم که چجوری باید شمارو لینک کنم اگه بگید خیلی خیلی ممنون میشم.


اهان حالا متوجه شدم که چجوری باید لینکتون کنم.فقط اگه ادرس وبلاگتون رو بفرستید ممنون میشم و با افتخار لینکتون میکنم.
فائزه
2 خرداد 94 11:08
سلام دختر خوشگلی داری مراقبش باش. ایشا الله مثل من هم تیز هوشان قبول بشه و بختش باز باشه. من الان 12ونیم سالمه شایت باورت نشه من 8 تا خواستگار دارمممممم باور کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به iranian modeling می باشد