نیکونیکو، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

iranian modeling

یکی یکدونه خونه ما...

1392/9/10 0:08
نویسنده : نازنین
1,326 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااام...ما اومدیم با چندتا عکس جدید.لبخند

 

این عکسارو وقتی داشتیم آماده میشدیم که بریم قم(روز سه شنبه)از نیکو گرفتم.

 

نیکو جونم تو عکسای اول خندونه و داره میخنده.قلب

 

 

 

 

و اما بعدش حالت خنثی پیدا میکنه.خنثی

 

 

 

 

و اما در آخر...گریه

 

 

 

 

 

و اینم از عکسای بعدی...لبخند

 

 

 

 

نیکو به همراه عروسکش مسعود.خنده

 

 

پسندها (3)

نظرات (20)

مامی آرشیدا
1 آذر 92 0:31
عزیییییزدلم چرااشکات میادمن اصلاطاقت دیدن گریه بچه هاروندارم نازنین جون همیشه خنده های قشنگ نیکوجونوبذار.جدای ازاین حرفهاعکساخیلی قشنگه
نازنین
پاسخ
چشم خاله جون،حتما. مرسی از شما،با چشمای قشنگتون میبینید.
فروشگاه باتجربه
1 آذر 92 0:37
با عضویت در سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار "باتجربه" از کد تخفیف 20 درصدی کلیه محصولات و ارسال رایگان (برخی مناطق تهران) برخوردار شوید. فروش ویژه شب یلدا از 15 آذرماه با تخفیف ویژه برای اعضای سایت. باتجربه، تجربه تغذیه سالم ، آجیل و خشکبار
مریم
1 آذر 92 15:44
آفرین به نازنین جونه هنرمند . عکساخیلی خوشگلن...... چرا تو یه عکس نیکو داره گریه میکنه؟؟؟؟؟؟؟ راستی دوباره اسم داداشه منو اوردی رگ غیرتم زد بیرون
نازنین
پاسخ
مرسی مریم جونم،با چشمای قشنگت میبینی عزیزم. آخه با من دعواش شد،بعدشم قهر کرد و در آخر شروع کرد به گریه کردن. آخ..آخ..آخ...ببخشید عزیزم،حواسم نبوووووووووود.
مامان ترنم
2 آذر 92 10:23
عزززززززززیزم عکسات فوق العادس
نازنین
پاسخ
مرسی خاله جون.
مينا مامي سام
2 آذر 92 18:33
عزيزكم نبينم گريه كني.
نازنین
پاسخ
مامان محیا
3 آذر 92 22:49
الهی من قربون اون اشکات برم آخه واسه چی داری گریه میکنی قربونت برم
نازنین
پاسخ
خدانکنه خاله جون. آخه با من دعواش شده بود،بعدش شروع کرد به گریه کردن.
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 آذر 92 10:59
الهی چه عکسهای قشنگی چی شده عزیزم چرا گریه
نازنین
پاسخ
مرسی خاله جون،با چشمای قشنگتون میبینید. با من لج کرده شیطونک.
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
6 آذر 92 11:05
دست نازنین جون درد نکنه چه عکس های خوشکلی ازت انداخته
نازنین
پاسخ
مرسی از شما. با چشمای قشنگتون میبینید.
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
6 آذر 92 11:07
الهی چقدر ناز شدی انشاله همیشه شاد و خندون باشی
نازنین
پاسخ
مرسیییییییییی خاله جون. ماهم برای شما بهترین هارو آرزو میکنیم.
مادر منتظر
8 آذر 92 14:04
سلام نازنین جون عزیزم , خوبی ؟ قم خوش گذشت؟ کم پیدایی دختر؟ حتما مشغول درساتی . عکسای نیکو جون مثل همیشه عالی و زیبا هستن , فقط چرا نیکو جون داره گریه میکنه یه دفعه ؟ مراقب خودتون باشین . ببوس خواهر خوشگلت رو . راستی خودتم کوچولوییات خیلی خوشگل بودیا. میبوسمتون. بیشتر پیش ما بیا
نازنین
پاسخ
سلام به شما.خیلی ممنون.شما خوبید؟ آره خیلی خوب بود. نه فعلا که دانشگاهم شروع نشده اماچون میرم سرکار واقعا فرصت نمیکنم که زیاد بیام اینترنت. مرسییییییی. چشم حتما،شما مراقب خودتونو فاطمه جون باشید. مرسی با چشمای قشنگتون میبینید. چشم حتما. بووووووووووووووووووووووس.
شیما
9 آذر 92 0:27
عزیز دلم چه خواهرای خوشگلیچه عکسای خوشگلییییییییییییییییییچه خواهر مهربون و هنرمندیییخوش به حال نیکو جونبوووس برای جفتتون
نازنین
پاسخ
مرسی از نگاه پر مهرتون.با چشمای قشنگتون میبینید. بووووس برای شما.
مامان آروین (مریم)
9 آذر 92 9:21
قربونت برم که هم خودت خوشگلی و هم عکسات . چرا گریه عزیزم . همیشه بخند با لبخند خیلی زیبائی گلم .
نازنین
پاسخ
خدانکنه خاله جون. شما خیلی لطف دارین به ما. مرسی.
مامانِ حنــــــــــــا
11 آذر 92 4:37
چشمای نازت منو خُل کرده بچه جووووووووون . بووووووووس خیلی خیلی ممنونم از شما.
نازنین
پاسخ
بووووووووووووووووس برای حنا کوچولوی خوشگل...
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آذر 92 13:30
انا لله و انا الیه راجعون
نازنین
پاسخ
واااااای...باورم نمیشه. هر روز به وبلاگ امیررضا سر میزدم ومنتظر خبرای خوب بودم. خیلی خیلی ناراحت شدم. انشاا.. خدا به خانوادشون صبر بده و امیررضای عزیز رو حفظ کنه.
مامان آیسو وآیسا
11 آذر 92 18:27
برای دوتا خواهر گل ونازنین..مخصوصا نازنین هنرمند با این عکسهای هنریش
نازنین
پاسخ
مرسیییییییییییی از شما. بووووووووووووووووووووووووووس برای آیسا جون و آیسو جون خوشگل.
مریم
13 آذر 92 19:41
سلام نازنین جووون.............. حسابی تنبل شدی هاااا.....پس چرا اپ نمیکنی؟؟؟؟ دلم واسه نیکو یه ذره شده
نازنین
پاسخ
سلااااااااااام عزیزم. بخدا اصلا فرست نمیکنم مریم جونم. ایشاا.. به زودی عکسای جدید نیکو رو میذارم.
بهاره مامان کیان
28 آذر 92 12:33
عزیز دلم چقد تو ماهی مامانی چطور دلت اومد اشکای این خوشگل خانومو دربیاری فداش بشم ماهه مواظبش باش خانومی دوست دارم اگه مایل باشین باهم تبادل لینک کنیم موافقی مامانی ؟؟؟؟
نازنین
پاسخ
مرسی از لطف شما و مرسی از نگاه پرمهرتون. البته من خواهر نیکو هستم. برای ما باعث افتخاره که با تمام بچه های نی نی وبلاگ دوست باشیم. من لینکتون کردم.
مامان اهورا (نرگس)
1 دی 92 16:48
الهی بگردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خاله جون اشک تو نبینم من!!!چرا گریه عزیز دلم.تا وقتی یه خواهر به خوبی نازنین داری نباید گریه کنی!!!!
نازنین
پاسخ
شما بی نهایت به ما لطف دارین خاله جون. مرسی از شما. هزارتا بووووووس برای شما و اهورا جونم.
مامان معین
3 دی 92 9:42
جانم هزار ماشااله چه دختر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه . عزیزم چرا گریه می کتی ؟؟؟؟؟؟؟
نازنین
پاسخ
خیلی ممنونم از لطفی که به ما دارین. با من دعواش شده و شروع کرده به گریه کردن.
مامانی
2 خرداد 93 0:56
وای عزیزم واقعا خواهرت هم خوشگله هم نازه هم دوست داشتنی خداحفظش کنه
نازنین
پاسخ
مرسی از لطف شما. سلامت باشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به iranian modeling می باشد