نیکونیکو، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

iranian modeling

نظرات (16)

سارا ( مامان کیانوش)ح
24 خرداد 92 0:34
ممنون که به کیانوش من سر زدی عزیزم....
خوش به حال نیکو جان ...چه خواهر مهربونی داره ....


مرسی منم ممنونم که شماهم به ما سر زدین.
مهتاب
24 خرداد 92 17:19
سلام نازی جونم چه خواهری خوشگلی داری
دختر منم خیلی دوست داره یک خواهر داشته باشه
گلم بازم بیا پیش ما


مرسی نظر لطفتونه.
مامان سارا
25 خرداد 92 21:38
ماسال 89 رفتیم
ما مان آیسو وآیسا
27 خرداد 92 14:31
دختر تون خیلی نازهبا افتخار لینک شدید


ممنونم.گل دخترای شماهم خیلی نازن.
ریحانه و حنانه
27 خرداد 92 19:45
سلام نیکو جان وای چقد ناز و خوش تیپی خوش به حالت که خواهر مهربون داری اگه دوست داشتی به ما هم سر بزنم ما با اجازت شما رو تو لینکمون قرار دادیم چون تقریبا هم سن هستیم اگه دوست داشتی تو هم بذار مرسی


خیلی ممنون.نظر لطفتونه.مرسی که وبلاگ مارو لینک کردین ولی متاسفانه شما آدرستون رو ننوشتید تا منم لینکتون کنم.اگه آدرس رو بذارید منم حتما و با افتخار لینکتون میکنم.
لیلا
28 خرداد 92 2:26
ماشالله چه خواهر خوشگلی داری نازنین خانم


مرسی لیلا جون.
مامی امیرسام
28 خرداد 92 10:00
به به چه خانم شیک و خوشتیپی دسن مامان جونش درد نکنه



ممنون که وبلاگ پسرمو دیدین و براش پیغام گذاشتین




ممنون.مرسی که شماهم به وبلاگ ما سر زدید.


مامان یاسمن و محمد پارسا
28 خرداد 92 18:18
عزیزم چقدر نازی تو


مرسی نظر لطفتونه.بچه های شماهم خیلی نازن.
مامان ارمیا و ایلمان
29 خرداد 92 12:42
ای جانم چه دخمل ناز و خوش تیپی. من هم با کمال میل لینکتون می کنم. از آشناییتون خوشبختم.


مرسی نظر لطفتونه.منم از آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم.
ریحانه و حنانه
30 خرداد 92 10:58
مرسی عزیزم
رومینا آبجی آرمان
30 خرداد 92 23:24
شما هم خواهر خیلی نازی داری. مرسی از این که به آرمان سر زدی. با اجازه لینکتون کردم


مرسی عزیزم.ولی شما آدرس وبلاگتون رو نذاشتید تا منم لینکتون کنم.
رومینا آبجی آرمان
1 تیر 92 0:07
آدرس وبلاگم: www.arman91.niniweblog.com


ممنون عزیزم.منم با افتخار وبلاگ شمارو لینک کردم.
زهــــرامامان فنچـــــــــــی
8 تیر 92 13:13
چه خواهری خوشگل و خوش تیپی دارین .خدا حفظش کنه


ممنونم و مرسی که به ما سر زدید.
مریم
11 تیر 92 14:14
به به،چه لباس هایه خوشگلی،چه ژست هایه قشنگی


مرسی مریم جونم.
حدیث مامان پرهام
15 تیر 92 10:46
ووووووووووووای که چقد با کلاسی تو دختتتر......دوستت داریم من و پرهام


مرسی مامان پرهام جون لطف دارین.ماهم خیلی دوستتون داریم.
مينا مامي سام
19 تیر 92 13:55
به به چه دختر خوشگل و خوش تيپي. دست خواهر گلشم درد نكنه


مرسی نظر لطفتونه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به iranian modeling می باشد