نیکونیکو، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

iranian modeling

مسابقه نی نی شکمو

1392/4/18 15:18
نویسنده : نازنین
909 بازدید
اشتراک گذاری

نیکو جونم امروز 18/4/92 و البته روز نتایج آرای مسابقه تا به امروز.

امروز از ساعت 9 صبح دارم صفحه دپارتمان رو چک میکنم و همش منتظرم که نتایج رو اعلام کنن،ولی الان ساعت14.46 دقیقست و هنوز هیچ خبری نیست.ناراحت

البته نتایجی که مهمه رو عید فطر میخوان اعلام کنن ولی خوب دوست دارم بدونم تا الان رتبه ای آوردی یا نه چون خیلی واسه این مسابقه و اینکه تو اول بشی تلاش کردم و تمام سعیم رو کردم گه تو بیشترین رای رو به دست بیاری عزیزکم.لبخند

ولی حتی اگه هیچ رتبه ای هم نیاری عیبی نداره چون مطمینم که میتونی تو زندگیت با تلاش و کوشش به بزرگترین موفقیت ها برسی.امیدوارم که در زندگیت به بهترین چیزها برسی.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ايلين
18 تیر 92 17:05
سلام عزيزم ممنون كه به من سر زديد بازم به ما سر بزنيد


سلام چشم حتما.منم مممنونم که شماهم به ما سر زدید.
مينا مامي سام
19 تیر 92 14:00
افرين به نيكو جون


مرسیییییییی...
مریم
19 تیر 92 15:59
نازنین جون مگه برنده ها ی نین نی شکمو تومرداد اعلام نمیشه؟؟؟؟؟پس چه جوری نیکوجونم 33شده خوشحاتل میشم بهم بگید


آره عزیزم ولی این رتبه هایی بود که بچه ها تا 17 تیر به دست اورده بودن.
سمیه
21 تیر 92 19:30
ماشالله خیلی نازه
چشم عزیزم حتما


مرسی خیلی خیلی لطف میکنید.
رومینا آبجی آرمان
22 تیر 92 14:52
عزیز م ببخشید چند روزه بهت سر نزدم. اخه مسافرت بودیم. بازم عذر مخوام


خواهش میکنم این چه حرفیه.امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به iranian modeling می باشد