نیکونیکو، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

iranian modeling

نظرات (31)

مریم
27 مرداد 92 17:00
نازنین جون واسه خودت عکاسی هستی ها
عکسایه نیکو فوق العاده شده
مرسی از عکسایه قشنگه نیکو


مرسی از تو مریم جون،با چشمای قشنگت میبینی عزیزم.
خواهش میکنم...
مامان ترنم
27 مرداد 92 20:39
چه کلاهی میره سر این نیکو نانازی
نازی جون هم عکاسی هم خوش سلیقه ای


شما خیلی خیلی لطف دارین به من
مامان آدرینا
28 مرداد 92 10:12
نازنیین جون عکسات همه ژوزنالی و قشنگ هستن و همین طور نیکوی عزیز هم مدل ماهر و قشنگی


مرسی از شما مامان آدرینا جون.
شما خیلی لطف دارین به ما.
مامان آروین
28 مرداد 92 13:40
به به چه عکسای قشنگی نازنین جون عکسایت عالیه نیکو جون چه ژستای نازی گرفته


مرسی از نگاه پر مهر شما،خیلی لطف دارین.
شقایق مامان دانیال
29 مرداد 92 13:59
نیکو خانم شما ماشاله خیلی خیلی خوشگلو خوش ادا و خوش تیپی . قربون دختر میبوسمت خاله ناز


مرسی خاله جونی شما خیلی خیلی لطف دارین به ما.
گل پسر شما هم خیلی دوست داشتنیو نازه.
مامان ترنم
30 مرداد 92 11:35



هلن مامان رادین
30 مرداد 92 13:05
سلام مرسی که وبلاگ منم لطف داشتید

ماشالله نیکو جونم خیلییییییییی نازه

و شما خیلی خوش سلیقه


سلام.مرسی از شما،نظر لطفتونه
ک9
مامان ارمیا و ایلمان
30 مرداد 92 13:22
بابا آتلیه. خیلی قشنگن. مامان هنرمند. نیکو جون ارمیا و ایلمان هم دوست دارن.


مرسی خاله جونی.
ولی من خواهر نیکو هستم...
نیکو هم خیلی ارمیا و ایلمان ررو دوست داره...
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مرداد 92 13:49
عزیز دلم خیلی نازی دست نازنین جونم درد نکنه با عکسهای زیباش


مرسی از شما.
خواهش میکنم شما خیلی لطف دارین.
مامان حسام كوچولو
30 مرداد 92 15:59
به به چه عكاس ماهري و چه دخمل نازي


مرسی از شما مامان حسام جون.
نظر لطفتونه.
مریم(مامان آرینا)
30 مرداد 92 17:54
وای چه عکسای قشـــــــــــــــــــــــــــنگی آفرین دوستم دستت درد نکنه


با چشمای قشنگتون میبینین.
خواهش میکنم شما خیلی لطف دارین.
شاهپرک
30 مرداد 92 19:43
سلام دوست خوبم.خوشحالم از آشنایی با شما.خوش بحاله نیکو جون که خواهر خوب وخوش سلیقه ای مثل شما داره.عزیزم امیدوارم هیمشه تو همه مراحل زندگیت موفق وپیروز باشی. بازم به ما سر بزنی خوشحال می شیم.


سلام.منم همینطور.
شما خیلی خیلی لطف دارین.
منم امیدوارم شما هم به همراه کوچولوی تو راهیتون به خوبی و خوشی زندگی کنید.
چشم حتما.
مامانی اترین
30 مرداد 92 19:46
نازنین جون شما واسه خودت کلی هنرمندیا


مرسی از شما مامان اترین جون.
شما خیلی خیلی لطف دارین.
مامان مهسا
30 مرداد 92 23:47
به به چه خواهری هم مهربون هم هنرمند خوش به حال نیکو خانم


مرسی از شما.
نظر لطفتونه.
مامان آيسو وآيسا
31 مرداد 92 14:05
آفرين به اين خواهر هنررررمندوخوش ذوق
عزيزم چرا به ما سر نميزني
ميبوسمتون خواهرهاي دوست داشتني


مرسی خاله جونی.
شرمندم به خدا.حتما در اولین فرصت میایم پیشتون.
شماهم فرشته های نازتونو ببوسین از طرف ما.
مامان بهداد
31 مرداد 92 18:29
سلام.
ای جان. چه عکسای قشنگی.
دستتون درد نکنه.
عجب حرفه ای و با سلیقه.
نیکو جون هم که خودش خوشگله و عکس و قشنگتر کرده.


سلام به شما.
خواهش میکنم شما لطف دارین.
با چشمای قشنگتون میبینید.
مامان مانلی
31 مرداد 92 19:09
با این لباسا خیلی جیگر شدی عزیزم



مرسی مامان مانلی جون...
نیلوفر/مامانه روژینا
1 شهریور 92 3:36
سلام عزیزم.ممنون که به وب دخملم اومدی وبرامون یادگاری گذاشتی. خواهرتون هم خیلی نازه خدا نگهش داره. عکسهای اتلیه خانگی تون هم محشره .با اجازه لینکتون کردم.


سلام.خواهش میکنم.
خیلی ممنونم از شما،نظر لطفتونه.
منم لینکتون کردم.
نصرالله
1 شهریور 92 11:28
خیلی خوشکله خدابراتون نگهش داره دختردوست داشتنیه مرسی ازاینکه به ماسرزدیدانشاالله که همیشه باهم دوست باشیم:ازطرف یلدا



مرسی از شما.با چشمای قشنگتون میبینید.
خواهش میکنم،ولی متاسفانه آدرس وبلاگتون رو نگذاشتید.
مرسی از یلدای عزیزم...
مریم خانم، مامان «ائل‌آی» و «سویل‌آی»
1 شهریور 92 17:58
سلام عزیزم

به به چه عکسای قشنگی، چه ژستای قشنگی و چه لباسای قشنگی حتماً سلیقه‌ی شما تو انتخاب اون لباسا دخیل بوده.

بالاخره مشکلمو حل کردم و اومدم.

روی نیکوجون رو ببوس

سلام به شما...
مرسی خاله جونی،شما خیلی خیلی لطف دارین به ما.
خیلی خوشحال شدیم که اومدین پیشمون.
شماهم از طرف ما گل دخترای ماهتونو ببوسین.

فرزانه مامان محیا
3 شهریور 92 19:19
نازنین جون ممنون از حضور گرمت .هزار ماشالله یه پا عکاسی . دیگه نیکوجون احتیاجی به اتلیه رفتن نداره.اینم به نفع بابات


خواهش میکنم.
شما خیلی خیلی لطف دارین به من.
مامان محیا
4 شهریور 92 2:25
نازنین جان شما با حضور سبزتون من ودخترم رو خوشحال کردید عکسای نیکو جون واقعا قشنگ بود ماشالله یه پا عکاسی .اینم یه جورایی به نفع بابات
دیشب واست کامنت گذاشتم نمیدونم رسید یا نه اگه نرسیده این یکی به جاش


خواهش میکنم شما لطف دارین.
بله کامنت قبلیتون رسید به دستم.مرسی از شما.
مامان آروین (مریم)
4 شهریور 92 6:48
سلام عزیزم
عکسات خیلی قشنگ بودن .
خیلی وقت بود که میخواستم بیام بهتون سر بزنم اما آدرستون رو گم کرده بودم .
مرسی از اینکه شما ما رو فراموش نکردین .
منم لینکتون کردم که راحتتر بیام پیشتون .


سلا به شما.
مرسی با چشمای قشنگتون میبینید.
خواهش میکنم.
من که خیلی وقته شمارو لینک کردم،مرسی که شماهم
مارو
لینک کردین.
مامان پندار
4 شهریور 92 19:26
آفرین به تو خواهر خوش ذوق و مهربون ... امیدوارم نیکو بزرگ بشه قدرتو بدونه


مرسی از شما مامان پندار جون.
مامان محیا
4 شهریور 92 23:19
سلام .ممنون از حضور سبزت .ممنون از جمله ی بسیار زیبایت .هزار ماشالله یه پا عکاسی .نیکو جون احتیاجی به آتلیه رفتن نداره .اینم به نفع بابات
من دیشب دوتا کامنت گذاشتم ولی بهت نرسیده


چرا خاله جونی رسیده.
من جواب دوتاشونم دادم.
مامان بردیا
5 شهریور 92 11:31
به به چه عکاسی هستی....به منم یاد میدی؟؟[متفکر
ممنون که به ما سر زدی گلم


مرسی از شما،خیلی خیلی لطف دارین.
خواهش میکنم،منم ممنونم از شما که به وبلاگ نیکو اومدید.
مهسا مامان نورا
5 شهریور 92 14:11
چه دختر نازی ماشاله


مرسیییییییی از شما...
مرمر(مامی کسرا)
5 شهریور 92 16:55
عزیزم عکسات عالیه..با فتوشاپ کار میکنی؟؟؟
البته ناگفته نمونه نیکو هم خوب سوژه ایه براتا...


مرسی از شما و مرسی از لطفتون.
بله من اکثر کارهام با فتوشاپه،ولی خب گاهی اوقاتم از بک گراندهای آماده استفاده میکنم.
بله نیکو همیشه بهترین سوژست برای من.
عکس فرش
5 شهریور 92 17:10
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید؟؟؟ تبدیل عکس و هر گونه تصاویر به فرش در ابعاد گوناگون... کمتر از ده روز آن را درب منزل تحویل بگیرید... ارسال به تمام نقاط کشور.. 09137290912 03614456265
شقایق مامان دانیال
12 شهریور 92 13:20
نازنین جون کاش منم خواهری مثل تو داشتم . واقعا مهربونی و پر انرژی . عکاسها هم واقعا زیبا شدن . البته بخاطر زیبایی نیکو جونم هست .


بوس به هر دو خواهر مهربونو دوست داشتنی


شما خیلی خیلی لطف دارین.مرسی از نگاه پر مهر شما.
با چشمای قشنگتون میبینید.
بووووووووووووووووووووووووس برای دانیال جونم...
مریم مامان شاینا
9 آذر 92 2:44
چه خواهر هنرمندی عزیزم صفحه پشت عکس رو چطوری تیره کردی؟
نازنین
پاسخ
مرسی از لطفتون. زمینه پشت عکس خودش تقریبا تیره بود اما من با تنظیمات دوربین و فوکوس کامل روی سوژه مورد نظر،پشت زمینه رو کاملا تیره کردم. البته از نرم افزار فتوشاپ هم میشه استفاده کرد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به iranian modeling می باشد