نیکونیکو، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

iranian modeling

خانومی که این نظرو برای ما گذاشتی...

1392/6/20 21:53
نویسنده : نازنین
567 بازدید
اشتراک گذاری
کلاس ژیمیناستیک | مامان مریم 19:29 20 شهريور 1392
 

چرا دروغ میگین؟؟؟؟این لباسا که لباسای زیمناستیک نیست من دخترمو کلاس زیمناستیک می برم ولی لباساشون این نیست به هرکی بگی این لباسای زیمناستیکه بهت می خنده مسخره کردین مارو هیچ مربی اجازه نمیده بچه های کلاس زیمناستیک سره کلاس لباسه دیگه ای بپوشن لباس ژیمناستیک مثل لباسه مایو هسنش که با یه شلوارک باید بپوشینتشون متاسفم براتون دروغ گو ها هنوز نمی دونین این لباس زیمناستیک نیست اصلا بهت شک دارم بچه داشته باشی اه اه




کافر همه را به کیش خود پندارد...
خانوم محترم متاسفانه آدرس وبلاگتونو نذاشتید تا توجیهتون کنم.
اولا خواهشا احترام خودتونو نگه دارید.
دوما نیکو چون سه سال و نیمشه هنوز تو باشگاه اجبار نکردن که باید حتما لباس مخصوص ژیمیناستیک بپوشه و منم به هیچ عنوان نگفتم که این لباس ژیمیناستیکه.احتیاجی نیست که شما به من بگید لباس ژیمیناستیک چه طوریه،من خودم چندسال ژیمیناستیک کار کردم.
سوما اول پست های منو با دقت بخونید بعد نظر بدید.نیکو خواهر منه،نه دخترم.

در ضمن من نگفتم که شما بیاید به وبلاگ ما.خودتون اومدید،مشکلی هم ندارم فقط توهین نکنید و شخصیتتونو نشون ندید. 
احتمالا شما خودتون زیاد دروغ میگید که فکر میکنید ماهم دروغگو هستیم.
واقعا متاسفم برای آدمایی مثل شما.

همین و بس...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مریم
20 شهریور 92 23:45
نازنین جون خودتو ناراحت نکن
آدم هایه بیکار و زیادی هستن که واسه جلب توجه کردن شون حاضر به هرکاری هستن

ارزش یه لحظه نارحتی تو رو نداره


آره عزیزم اینکه مسلمه.آدمای بیکار زیادن.
مرسی مریم جونم،تو خیلی خیلی لطف داری به من.
بوووووووووووس عزیزم...
مریم
20 شهریور 92 23:46
اینم آدرس وبلاگ پسر عموم خواسته بودی
www.nanaz-khoochooloo.niniweblog.com
مرسی که به ما سرمیزنی عزیزم


مرسی گلم.
حتما میرمو میبینم.
مرسی...
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 شهریور 92 0:04
عزیزم ناراحت نشو از این ادمای الاف بی کار عقدهای زیادند که سعی تو ناراحت کردن دیگران دارند توجهی نکن جواب ابلهان خاموشیست


مرسی از شما...
آره واقعا،مسلما جواب ابلهان همیشه خاموشیست.
مينا مامي سام
21 شهریور 92 0:16


خيييييلي با مزه بود. اين خانم نكرده دوخط وبلاگتو بخونه بعد نظر بده.
بي خيال نازي جون خودتو ناراحت نكن.
اخه چه دليلي داره يكي تو وبلاگ شخصيش دروغ بنويسه.
اي بابا...


آره بخدا همونو بگید.هیچی از وبلاگ من نخونده،اومده توهینم میکنه.
مرسی از شما،خیلی لطف کردین.
مرمر(مامی کسرا)
21 شهریور 92 0:21
عزیزم اصلا خودتو بخاطر این اراجیف ناراحت نکن...


ممنونم از شما مامان کسرا جون...
مامان محیا
21 شهریور 92 0:43
چه چیزا چه حرفا .توروخدا ببین به لباس بچه گیر میدن .خیلی ببخشیدا نازنین جون بهش بگو به توچه ؟ نیکو میخواد همچین لباسی بپوشه .اگه قانونه توی ژیمیناستیک چه لباسی بپوشیم؟ والا موقعی که من کوچیک بودم اون موقع ها یادمه یه مدت میرفتم کلاس ژیمیناستیک مربی به مامانم گفته بود یه تاپ بپوشن با یه شلوار تنگ حالا رو نمیدونم .شاید ایشون رئیس انجمن ژیمیناستیکهخودتو ناراحت نکن من به نظرم اینا عقده ای اند


آره بخدا بعضیا به همه چیه آدم کار دارن.
بخدا الانم مربیشون همینو گفته.گفته هرلباسی که دوست دارین بپوشین فقط باید راحت باشه.
مرسی از شما،خیلی خیلی لطف کردین.

لی لی مامی آرشیدا
21 شهریور 92 1:18
وااااانازنین جون خودتوناراحت نکن اینایه مشت آدمای بیکارن سریع نظرشون روحذف کن


آره مامان آرشیدا جون دقیقا همینطوره.
قبلا هم زیاد از این نظراته توهین آمیز گذاشته بود ولی من همشونو پاک کردم.
اما این سری دییگه نتونستم جوابشو ندم.
مرسی از شما،خیلی خیلی لطف کردین.
مامان ترنم
21 شهریور 92 3:00
نازی جونم خودتو ناراحت نکن از این بیشعورا زیادن یکیشونم سراغ من میاد گاهی ... همون که تاییدش نکنی از 1000 تا فحش بدتره .
ببوس نیکو جونمو


مرسی مامان ترنم جون.
تا حالا چندتا کامنت توهین آمیز دیگه هم گذاشته که من هیچ کدومشونو تایید نکردم.
مرسی شماهم ترنم جون رو ببوسینش.
اتنا
21 شهریور 92 10:42
سلام مامان مریم خیلی بیکاری ها خیرم اولن این لباس پوماست مشکلیم نیست که با این بره ژیمناستیک من هم با اینا میرفتم ژیمناستیک بعد وقتی 9سالم شد لباس خریدم اخه من 5سال به ژیمناستیک رفتم حتی تو اصفهان و تهران مسابقه دادم و این چیزا رو از شما بهتر بلدم بعدشم نازنین مثل من یه خواهره نه مادر درباره وبلاگ را بخون اونوقت ببین چرا این وبلاگ ساخته شده

متاسفم...

نازنین جون خودتو نارحت نکن از این ادما خیلی هست تو هیچ وقت دروغ نمیگی و دروغ گو هم نیستی من نمیدونم که چرا این مامان مریم اینطوریبه تویه چیزی گفته ولش کن




مرسی از تو آتنای عزیزم...

آره بخدا خود مربیشونم چون همشون سنشون کمه،به همه بچه ها گفته هر لباسی که دوست دارید میتونید بپوشید فقط باید راحت باشه.

بازم ممنونم از تو گلم،خیلی لطف کردی.

مامان آروین
21 شهریور 92 13:24
سلام بروی ماهت
مرسی از اینکه پیشمون اومدی ونظر زیباتونو برامون به یادگار گذاشتی . با تاخیر روز دختر رو به شما خواهر مهربون و نازنینه دوست داشتنی و نیکو جون خوشگلم تبریک میگم . آفرین به شما خواهر گل که اینقدر مهربونو نازی
سر فرصت می یام و پستهای قبلی رو می خونم .
عزیزم مریم جون راست می گن خودتو با این حرفهای بی ارزش و بی اساس به هیج وجه ناراحت نکن که ارزششو نداره ولی واقعا جای تاسفه بعضی ها چه راحت به هم توهین می کنند ؟



سلام به شما مامان آروین جون.
خیلی ممنون از شما،خیلی لطف دارین.
آره بخدا،منم واقعا موندم که بعضی از آدما از توهین کردن چه سودی میبرن.
خیلی لطف کردین.بازم مرسی...

سارا
21 شهریور 92 13:32
عزیزم خودت رو ناراحت نکن بزار هر حرفی که داره بهت بزنه تو محلش نده . اصلاً به او چه ربطی داره که نیکو چه لباسی مپوشه.
گزارش تخلف هم می تونی انجام بدی .
پیش میاد از این اتفاق ها. من هم
یکی خیلی نظرهای بدی بهم داده بود. من و خیلی ناراحت کرد ولی من ولش کردم به هال خودش از اون موقع هیچ حرفی باهاش نداشتم ناراحت نشو.


مرسی از تو سارای عزیزم...
آخه حتی ارزش گزارش تخلف دادن رو هم نداره...
ممنونم از تو...

مامان آروین (الهه)
21 شهریور 92 15:06
سلام عزیزم
چه خواهر مهربونی هستی شما
خدا نیکوی عزیزو برات نگه داره


سلااااااااام به شما
خیلی ممنون،نظر لطفتونه.
انشاا.. خدا آروین جونو هم برای شما نگه داره.
مامان حسام كوچولو
22 شهریور 92 0:49



ابجی (آرمان)
22 شهریور 92 13:19
به نظر من که خیلی هم به لباسای ژیمناستیک شبیه . لابد مخش مشکل داره که میاد چرت و پرت مینویسه. شایدم لباس بچه ی خودش غیر عادیه . حتما دیگه. ولش کن نازنین جون بذار هر چه قدر میخاد چرت پرت بگه.


آره عزیزم،این جور آدما کمبود دارن.
مرسی عزیزم،ممنونم از تو...
ما مان آیسو
22 شهریور 92 18:19
سلام گلم خودتو ناراحت نکن
گفتار هرکس نشانه پندار اون شخصه....
جواب خوبی دادی بعضی ها مریضن وبیکار...
میبوسمتون گل دخترها...


سلام به شما...
بله کاملا درست میگید.
مرسی از شما.
هزار تا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به iranian modeling می باشد