نیکونیکو، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

iranian modeling

کلمات بامزه نیکو جون...

1392/6/9 12:51
نویسنده : نازنین
369 بازدید
اشتراک گذاری

نیکو جونم الان دیگه حسابی بزرگ شدی،حسابی شیرین زبون و دوست داشتنی شدی.قلب

 

بعضی از کلمات رو نمیتونی درست ادا کنی ولی خب خیلی بامزه تلفظشون میکنی.قلب

 

 

عاشقتم من عزیزم... ماچقلبماچقلب

 

 

دوست دارم چندتاشون رو برات بنویسم،چون فکر کنم وقتی بزرگ شدی،از خوندنشون لذت ببری...لبخند

 

 

 

 

نردبون :  نردگون

 

 

پاسور :  کاسور

 

 

عقب :  عبق

 

 

رژ :  رج

 

 

گیج :  جیج

 

 

قاصدک :  بادبادک

 

 

اینترنت :  ارترنت

 

 

خلاقیت :  خلافیت

 

 

هل دادن :  خل دادن

 

 

 

 

 

عاشقتم من شیرین زبونم... ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تارا
8 شهریور 92 13:17
ای خدا از بس نیکو شبیه خودت شیرین زبونه


مرسی از شمااااااااااا...
نیلوفر/مامانه روژینا
10 شهریور 92 3:26
فدا شیرین زبونیات نیکو نانازی


خدانکنه خاله جونی...
مرسیییییییییییییییییییییییییییییی...
مریم(مامان آرینا)
11 شهریور 92 11:02
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی شیرین زبونی عزیزم


مرسیییییییییییییییییییییییییییییی خاله جون...
نفس
12 شهریور 92 18:42
قربون اون حرف زدنش بشم



خدانکنه عزیزم...
مرسی از تو...
مریم
15 شهریور 92 20:06
ای جونم
من که حسابی خنده م گرفته بود
ازاین تلفظ هایه قشنگت
قربونت برن الهی بامزه و دوست داشتنیه من
آپم دوست داشتید یه سری بزنید


مرسی مریم جونم...
خدا نکنه عزیزم،چشم حتما...
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 شهریور 92 0:09



خاله مهری (ریحانه و حنانه)
23 شهریور 92 9:50
ای جونم چه زبون شیرینی داره


مرسییییییییییییییییی...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به iranian modeling می باشد